Hier vind je mededelingen van Mimi en Peter

Mimi deelde maandag 4 mei mee dat het plan bestaat om een gezellige bridgereis te organiseren. (planning tussen 16 en 29 september) Op de bar in de Boskern ligt een intekenlijst. Inmiddels hebben zich 30 personen aangemeld. Na nadere inventarisatie van  meer aanmeldingen, wordt bekeken of e.e.a. realiseerbaar is. Wordt vervolgd.